תכנית הלימודים הייחודית של המרכז האקדמי למשפט ולעסקים מושתתת על קורסים המשלבים בין תאוריה והמחקר לבין הפרקטיקה והניסיון הניהולי בשטח. השיעורים מתבססים על ניתוח אירועים מהתעשייה, דיון בסוגיות אקטואליות ופיתוח חשיבה עצמאית וביקורתית.

 

חדשני

לומדים את התחומים העדכניים ביותר. בין רשימת הקורסים תוכלו למצוא גם את הקורסים הבאים –

נבחרת המצוינות של המרכז האקדמי

הקורס נועד לפיתוח קריירה ויחשוף את הסטודנטים המצטיינים לסוגיות רלוונטיות מתקדמות. הקורס יעסוק בנושאים כגון כלכלה התנהגותית, קיימות ואחריות חברתית ויכלול סדנה לפיתוח קריירה.

קורס מיומנויות תקשורת

מיומנויות תקשורת אפקטיביות הן המפתח להצלחה. הקורס ילמד את הסטודנטים כיצד לזקק את המסר, להציג את הסיפור ולשכנע באמצעות פרזנטציה אטרקטיבית.

קורס יסודות הסייבר

לוחמת סייבר מוגדרת כזירת הקרב החמישית, לצד זירות הלחימה המסורתיות – יבשה, ים, אוויר וחלל. איך מנהלים נכון את הסיכונים הנובעים מלוחמת הסייבר, איך נערכים ניהולית ותפעולית להתקפת סייבר? הקורס עוסק בהכרת נושאי הליבה, שיטות אבטחה והגנת מידע ומעניק את הידע להתמודדות במשימות הגנת מידע

קורס דירקטורים

הקורס מכשיר דירקטורים ונושאי משרה בתאגידים למלא את תפקידם בעידן מודרני, שבו הם חשופים לרגולציה מתגברת ולאתגרי הגלובליזציה והטכנולוגיה. הקורס יתמקד בהענקת כלים לדירקטורים ולנושאי משרה, תוך שהוא חושף בפני משתתפים את הפרקטיקה של עבודת הדירקטור ואת עולמו המורכב והמרתק.

קורס ניהול תוכן

בעולם העבודה החדש, התוכן הוא המלך. הלמידה מבוססת תוכן, ההשפעה ואפילו המיתוג של חברות נעשה ע"י תוכן. בקורס זה, יקבלו הסטודנטים הצצה לעולם המרתק של התוכן הדיגיטלי, השפעותיו על חיינו, וכלים לשימוש בתוכן כדי לשווק, ליזום, להניע אנשים לפעולות למידה והתפתחות אישית ומקצועית.

קורס נושאים נבחרים

בקורס מעשי זה תפגשו בכירים מהתעשייה, שיאירו בפניכם נושאים נבחרים בחדשנות, שיווק ויזמות. הקורס כולל הרצאה של המשנה למנכ"ל בבנק הפועלים, מנהלים בכירים מאמזון, גוגל ועוד

פרקטי

תואר בשילוב לימודי תעודה – התמחות בשיווק דיגיטלי

 

מרגע שמתעוררת מחשבה על מוצר ועד שאנחנו משלמים עליו, אנחנו עוברים מסע צרכני. כאן אנשי השיווק הדיגיטלי נכנסים לתמונה, גורמים לנו לקנות את המוצר שהם משווקים ומעבר לכך – להאמין שזו הייתה הבחירה שלנו. מסלול ההתמחות בשיווק דיגיטלי הוא הפרקטי ביותר ומחובר לעולם השיווק והמכירות המודרני, במקצוע עם ביקוש שרק יגבר ויצטרכו לעוד שנים רבות. המסלול מקנה כלים להבנת הזירה הדיגיטלית ומחבר את ההתמקצעות המוכרת בעולם השיווק ליכולות הפרסום של פייסבוק וגוגל. בנוסף, סטודנטים מצטיינים ישתלבו בתעשייה כבר במהלך התואר ויוכלו להתמחות במשרדי הפרסום המובילים. המסלול נוצר בשיתוף המכללה לניו – מדיה ומכיל שני קורסים המאפשרים לכם לצאת לשוק עם תואר ראשון במנהל עסקים, תעודת הכשרה מקצועית ותוספת ייחודית: הכנה למבחני ההסמכה של גוגל ואפשרות לגשת למבחנים הבינלאומיים ולקבל תעודת הסמכה מטעמם. בנוסף, בסיום התואר תזכו לסיוע שוטף בהשמה ושילוב בשוק.

 

אינטראקטיבי

פיתוח סטארט אפ

חממת היזמות הוקמה בשיתוף פעולה עם עיריית רמת גן  CLB@Net.Work במטרה להכשיר וללוות סטודנטים וחברות סטארט-אפ צעירות, משלב הרעיון ועד לפיתוח המוצר הסופי.

מסלול סטודנטים

הסטודנטים ילמדו פיתוח מוצרים ושירותים, חקר שווקים ובניית תכניות עסקיות וגיוס משקיעים. בשנה השלישית של התואר הסטודנטים יפתחו סטארט-אפ משלהם.

מסלול חברות

תכנית החממה תלווה חברות סטארט-אפ צעירות למשך חצי שנה שבה הם יישבו בחממה. בנוסף, החברות יקבלו ליווי של מנטור מהחממה וגם קבוצת סטודנטים למנהל עסקים (ממסלול הסטודנטים) שיעזרו להם בפיתוח המודל העסקי של החברה