סיכום קמפיין
תפריט נוסף

בעידן הגלובליזציה וההפרטה, גוברת עוצמתם הכלכלית והפוליטית של התאגידים העסקיים הגדולים, וכתוצאה מכך הולכות ומשתנות הציפיות החברתיות מהם. אל מול התפיסה הרווחת שלפיה תכלית התאגיד היא למקסם את רווחי בעלי המניות שלו, הולכת ומתפשטת התפיסה שלפיה על התאגיד לפעול לטובת כלל מחזיקי העניין שלו – בעלי המניות אך גם העובדים, הספקים, הצרכנים, הקהילה וגם הסביבה. יותר ויותר תאגידים מבינים זאת, אף כי פעילותם של לא מעט מהם נותרת עדיין כמעין עלה תאנה. כך או כך, שאלת יחסי הגומלין בין התאגיד העסקי לבין החברה שבה הוא פועל היא אחד מנושאי המדיניות הציבורית והחברתית החשובים של המאה ה-21. על רקע זה הוקמה בשנת 2008 הקליניקה, היחידה מסוגה בישראל, המבקשת לפעול באופן ביקורתי וחסר פניות במגוון נקודות המפגש בין התאגיד לבין הקהילה, וזאת, בין השאר, באמצעות ניסוח הצעות חוק, פרסום דוחות ציבוריים וקידום המודעות הציבורית לשאלות אלו.

לצפייה בדו"ח

 

Fields marked with an * are required

פגישת ייעוץ אישי חינם

אנחנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים ואחד מיועצי הלימודים שלנו ישמח לחזור אליכם

שדות המסומנים ב * הם שדות חובה

בניית אתרים | חווית משתמש | פיתוח תוכנה