תפריט נוסף
חזרה
ד"ר אלישבע בן-ארצי

דוא"ל:

elisheva_b@clb.ac.il

ד"ר אלישבע בן-ארצי הינה בעלת תואר שלישי בפסיכולוגיה קוגניטיבית מאוניברסיטת בר-אילן וביצעה מחקרים במסגרת פוסט דוקטורט באוניברסיטת Yale ארה"ב. כיום משמשת כמרצה בכירה במרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן כמרצה באוניברסיטת בר אילן.

ד"ר בן-ארצי שימשה כמרצה מן המניין במחלקה לפסיכולוגיה באוניברסיטת בר אילן במשך 13 שנה. בין תפקידיה היו סגנות ראש המחלקה וראשות המגמה המחקרית. ד"ר אלישבע בן-ארצי חוקרת באופן שוטף בתחום השפה והזכרון, עם דגש על זכרונות מוטעים. היא מומחית לשיטות סטטיסטיות מתקדמות ומלמדת קורסים לתארים ראשון ושני במרכז ללימודים אקדמיים ולתואר שלישי באוניברסיטת בר אילן. בנוסף, ד"ר אלישבע בן-ארצי הינה יועצת סטטיסטית לחוקרים ולמוסדות שונים ובהם ראמ"ה – הרשות הארצית למדידה והערכה בחינוך. בראמ"ה, ד"ר בן-ארצי מרכזת את תחום המחקר הכמותי במחקרי הערכה במערכת החינוך. ד"ר אלישבע בן ארצי פירסמה עד כה כ-40 מאמרים בספרות מדעית.

  1. Mikulincer, M., Glaubmann, H., Ben-Artzi, E., & Grossman, S. (1991). The cognitive specificity of learned-helplessness and depression deficits: The role of self-focused cognitions. Anxiety Research, 3, 273-290.
  1. Ben-Artzi, E., Levy, A., Levin, Y., & Neumann, M. (1991). Intrahemispheric and interhemispheric dysfunction in schizophrenia. Harefuah, 120, 34-37 (Hebrew).
  1. Levin, Y., Ben-Artzi, E., Levy, A., & Neumann, M. (1991). Psychiatric disturbances: Another cause of car accidents? Harefuah, 121, 125-127 (Hebrew).
  1. Eitan, N., Levin, Y., Ben-Artzi, E., Levy, A., & Neumann, M. (1992). Effects of antipsychotic drugs on memory functions of schizophrenic patients. Acta Psychiatrica Scandinavica, 85, 74-76. (IF 2018/2019 = 4.69)
  1. Ben-Artzi, E., & Marks, L. E. (1995). Visual-auditory interaction in speeded classification: Role of stimulus difference. Perception & Psychophysics, 57, 1151-1162. (IF 2018/2019 = 2.58)
  1. Ben-Artzi, E., & Mikulincer, M. (1995). Lay theories of emotion: 1. Conceptualization and measurement. Imagination, Cognition, and Personality, 15, 249-271.
  1. Ben-Artzi, E. & Marks, L. E. (1995). Congruence effects in classifying auditory stimuli: A review and a model. In C.-A. Possamai (Ed.), Fechner Day ‘95, Cassis, France: International Society for Psychophysics.
לרשימה המלאה צמצם

סמינר אמפירי – תקינות וחריגות התפתחותית

מבוא לסטטיסטיקה א'

סטטיסטיקה ב'

מבוא לשיטות מחקר

סטטיסטיקה ושיטות מחקר א'

סטטיסטיקה ושיטות מחקר ב'

עיבודים סטטיסטים מתקדמים

פסיכולוגיה ניסויית

טעויות בעדות ראיה וזכרונות מוטים

התפתחות שפה וליקוי שפה בגיל הרך

 

Fields marked with an * are required

פגישת ייעוץ אישי חינם

אנחנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים ואחד מיועצי הלימודים שלנו ישמח לחזור אליכם

בניית אתרים | חווית משתמש | פיתוח תוכנה