תפריט נוסף
חזרה
תמונה
ד"ר חגית נגר שמעוני

 

 

דוא"ל: hagitnagar8@gmail.com

ד"ר חגית נגר שמעוני היא פסיכולוגית מומחית חינוכית מדריכה ומוסמכת תואר שני בפסיכולוגיה התפתחותית מטעם אוניברסיטת קולומביה, ניו יורק.
היא בעלת דוקטורט Ph.D)) מטעם אוניברסיטת ת"א.

בעלת הכשרה קלינית ומחקרית בכלי האבחון הייחודיים להפרעת הספקטרום האוטיסטי,  חוקרת ומרצה בתחום האבחון והטיפול בילדים ונוער בעלי הפרעות
נוירו התפתחותיות.

תחומי עניין ייחודיים כוללים הדרכת הורים קבוצתית, פיתוח כלי הערכה  בתחום התקשורת החברתית ואוטיזם, אפיוני בנות בעלות קוגניציה תקינה וקשיים חברתיים ותקשורתיים.

ד"ר נגר שמעוני עבדה שנים רבות כפסיכולוגית בכירה מדריכה במרפאת הילדים והנוער בבית החולים הפסיכיאטרי באר יעקב -נס ציונה ובשרות הפסיכולוגי חינוכי בתל אביב.

בשנת 2012 יזמה והקימה יחד עם פרופסור גבי ברבש ופרופסור יעל לייטנר את מרכז האבחון והטיפול באוטיזם בבית החולים איכילוב, מרכז "מראות",

היא מנהלת אותו עד היום.

בשנת 2018 הוזמנה להשתתף כחברת וועדת שיפוט מטעם משרד המדע והטכנולוגיה בתחום האוטיזם.

ד"ר נגר שמעוני עוסקת באופן שוטף באבחון טיפול ומחקר בילדים ונוער עם הפרעות נוירו התפתחותיות בכלל ואוטיזם בפרט.

היא  הצטרפה לסגל הפנים של בית הספר לפסיכולוגיה במרכז האקדמי למשפט ועסקים ברמת גן ומלמדת בתכנית  המוסמך בפסיכולוגיה התפתחותית .

Nagar-Shimoni ,H., Gindi, S., Bokek-Cohen,Y. Leitner,Y.( forthcoming). RRB phenotype? Calling attention to children who are not diagnosed with ASD, and exhibit social difficulties, excessive interest in specific topics, or repetitive behaviors. Psychologia Rozwojowa. (Developmental Psychology) 26, 2 ( 2022)

Nagar Shimoni H, Leitner Y, Hegesh R.Y. Bokek Cohen Y, Gindi S Weizman A.(2021)  The potential usefulness of the Social Attribution Task (SAT) in diagnosing girls with ASD. International journal of Disability, Development and Education.

Freudenstein O, Nagar Shimoni H, Gindi S, Leitner Y. ( 2020) Disagreement between Assessment of ASD utilizing The ADOS 2 and DSM 5.

A preliminary study. Studia Psychologica XIII.

Nagar- Shimoni, H. Weizman, A., Raviv, A., Hegesh. R.Y. ( 2012)

A Model of Theory of Mind, Severity of Autistic Symptoms and Parental Correlates in Asperger children and adolescents. Psychiatry research, 197,85-89.

שרוף, א. שמעוני, ח. הגש, י. ר. (2006). תסמונת אספרגר ולקויות למידה- סימפטומים קליניים ופרמטרים ייחודים במבחן רורשאך.

"פסיכו אקטואליה", בטאון הסתדרות הפסיכולוגים בישראל, אפריל, 18-27.

 

Raviv, A., Raviv, A., Shimoni, H., Fox, N., Leavitt, L. ( 1999). Children's' self-report of exposure to violence and its relation to emotional distress.

Journal of Applied Developmental Psychology ,20, 45-54

סמינר אמפירי- תקינות וחריגות התפתחותיות

קורס התערבויות באוטיזם אבחון וטיפול.

קורס פסיכופתולוגיה בהפרעות נוירו-התפתחותיות.

 

 

Fields marked with an * are required

פגישת ייעוץ אישי חינם

אנחנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים ואחד מיועצי הלימודים שלנו ישמח לחזור אליכם

שדות המסומנים ב * הם שדות חובה

בניית אתרים | חווית משתמש | פיתוח תוכנה