תפריט נוסף
חזרה
ד"ר מיכאלה אלרם

מספר חדר:

 

 

דוא"ל: Michaela.a@clb.ac.il

מיכאלה אלרם היא בעלת תואר דוקטור (PhD) מבית הספר למנהל  עסקים ב-  Manchester Metropolitan University

חוקרת  ומלמדת   בתחומי הקמעונאות הגלובלית , קבלת החלטות הצרכן, ומגוון נושאים בהתנהגות צרכנים גלובליים ,  תחומים בהם פרסמה  מאמרים ועריכה של מהדורה העברית של צידי האוצרות בשיתוף עם  חברת הייעוץ  .BCG ומשמשת כראשת התוכנית לתואר שני בניהול במרכז האקדמי.

דר מיכאלה אלרם עבדה בחברות גלובליות כמו BOOTS  ו.TESCO  כיום יועצת לחברות גלובליות ומשמשת כדירקטור בחברת רמי לוי שיווק השקמה ומנהלת את וועדת ההשקעות של החברה. דר מיכאלה אלרם משתתפת קבועה בוועדת התחרותיות מטעם האו"ם.

 

 

 

Treasure Hunt: Inside the Mind of the New Consumer 2006 with Michael Silverstein -/Hebrew edition with supplement Articles

Elram Michaela Orna Lavie Steiner (2017)- The Impact of Facebook Social experience vs. Portal Advertising on consumer purchase intention for fashion products Vol 14 No 4S2 Academic Journal of Interdisciplinary Studies

Elram Michaela Orna Lavie Stiner (2015)-Fashion Conscious Consumers, Fast Fashion and the Impact of Social Media on Purchase- Vol 4 No 3 S1 Academic Journal of Interdisciplinary Studies

Michaela Elram, Orna Lavie Steiner. – The relationship between online brand engagement and repeat online purchases and brand image mediation effect –fashion industry

Proceedings of the 9th International Conference on Modern Research in Management, Economics and Accounting Year: 2018| Page No: 29-3

אסטרטגיה

גלובליזציה

שיווק

ניהול מותגים

התנהגות צרכנים

ניהול  קמעונאות  וערוצי הפצה

שיווק חוצה ערוצים

יזמות

ניהול יזמות

ניהול ופיתוח  מודלים עסקיים במאה ה-21

Fields marked with an * are required

פגישת ייעוץ אישי חינם

אנחנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים ואחד מיועצי הלימודים שלנו ישמח לחזור אליכם

שדות המסומנים ב * הם שדות חובה

בניית אתרים | חווית משתמש | פיתוח תוכנה