תפריט נוסף
חזרה
דר נתנאל דרורי
ד"ר נתנאל דרורי

מספר חדר:

 

דוא"ל:

Netaneld@clb.ac.il

בוגר ישיבת שבי חברון וישיבת ההסדר חיספין ברמת הגולן.

פסיכולוג ארגוני תעסוקתי, שימש בתפקיד מילואים כפסיכולוג המיון לגדס"ר צנחנים וכיום כפסיכולוג במרכזי הערכה לקצינים לקראת קידום לתפקיד סגן אלוף במחלקת מדעי ההתנהגות של צה"ל (ממד"ה).

שימש כחוקר במכון אופק לניהול וכראש צוות בחברת פארטו אסטרטגיות. בעל ניסיון רב בעריכת מחקרי היתכנות ואיסוף מידע עסקי לפירמות ומיזמים כלכליים.

בעל דוקטורט במנהל עסקים בתחום האסטרטגיה והעסקים בין לאומיים מאוניברסיטת בר-אילן.

  1. Caber, M., Drori, N., Albayrak, T., & Herstein, R. ‘Social media usage behaviours of religious tourists: The cases of the Vatican, Mecca, and Jerusalem’. International Journal of Tourism Research. Forthcoming.
  2. Berger, R., Bulmash, B., Drori, N., Ben-Assuli, O., & Herstein, R. (2020). ‘The patient–physician relationship: an account of the physician’s perspective’. Israel Journal of Health Policy Research, 9(1), 1-16.
  3. Albayrak, T., Herstein, R., Caber, M., Drori, N., Bideci, M., & Berger, R. (2018). ‘Exploring religious tourist experiences in Jerusalem: The intersection of Abrahamic religions’. Tourism Management, 69, 285-296.
  4. Herstein, R., Drori, N., Berger, R., & Barnes, B. R. (2017). ‘Exploring the gap between policy and practice in private branding strategy management in an emerging market’. International Marketing Review, 34(4), 559-578.
  5. Herstein, R., Drori, N., Berger, R., & Barnes, B. R. (2015). ‘Anticounterfeiting strategies and their influence on attitudes of different counterfeit consumer types’. Psychology & Marketing, 32(8), 842-859.
  1. Herstein, R., Drori, N., Berger, R., & Barnes, B. R. (2017). The gap between theory and practice in private branding strategy management: A case of an Emerging Retail Chain. International Marketing Review, 34 (4).
  1. Under Review
    1. Albayrak, T., Herstein, R., Caber, M., Drori, N., Bideci, M., and Berger, R. Exploring religious tourist experiences in Jerusalem: The intersection of Abrahamic religions. Under 1st revision, Tourism Management.
  • אסטרטגיה עסקית
  • שיווק בין לאומי
  • שיטות מחקר ו – SPSS
  • עסקים בין לאומיים
  • אתיקה עסקית
Fields marked with an * are required

פגישת ייעוץ אישי חינם

אנחנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים ואחד מיועצי הלימודים שלנו ישמח לחזור אליכם

שדות המסומנים ב * הם שדות חובה