תפריט נוסף
חזרה
ד"ר נתנאל דרורי

מספר חדר:

 

דוא"ל:

Netaneld@clb.ac.il

בוגר ישיבת שבי חברון וישיבת ההסדר חיספין ברמת הגולן.

פסיכולוג ארגוני תעסוקתי, שימש בתפקיד מילואים כפסיכולוג המיון לגדס"ר צנחנים וכיום כפסיכולוג במרכזי הערכה לקצינים לקראת קידום לתפקיד סגן אלוף במחלקת מדעי ההתנהגות של צה"ל (ממד"ה).

שימש כחוקר במכון אופק לניהול וכראש צוות בחברת פארטו אסטרטגיות. בעל ניסיון רב בעריכת מחקרי היתכנות ואיסוף מידע עסקי לפירמות ומיזמים כלכליים.

בעל דוקטורט במנהל עסקים בתחום האסטרטגיה והעסקים בין לאומיים מאוניברסיטת בר-אילן.

  1. Herstein, R., Drori, N., Berger, R., & Barnes, B. R. (2015). Anticounterfeiting strategies and their influence on attitudes of different counterfeit consumer types. Psychology & Marketing, 32(8), 842-859.
  1. Herstein, R., Drori, N., Berger, R., & Barnes, B. R. (2017). The gap between theory and practice in private branding strategy management: A case of an Emerging Retail Chain. International Marketing Review, 34 (4).
  1. Under Review
    1. Albayrak, T., Herstein, R., Caber, M., Drori, N., Bideci, M., and Berger, R. Exploring religious tourist experiences in Jerusalem: The intersection of Abrahamic religions. Under 1st revision, Tourism Management.
  • אסטרטגיה עסקית
  • שיווק בין לאומי
  • שיטות מחקר ו – SPSS
  • עסקים בין לאומיים
  • אתיקה עסקית
Fields marked with an * are required

פגישת ייעוץ אישי חינם

אנחנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים ואחד מיועצי הלימודים שלנו ישמח לחזור אליכם

Y&A בניית אתרים | איפיון Pitangoux UI/UX