תפריט נוסף
חזרה
ד"ר שירה טאובה דיין
ד"ר שירה טאובה דיין

דוא"ל:

 

shira.taube@gmail.com

 

ד"ר שירה טאובה דיין היא פסיכולוגית התפתחותית מומחית, חברת סגל פנים בבית הספר לפסיכולוגיה במרכז האקדמי למשפט ועסקים ברמת גן ומרצה בתוכנית לתואר שני בפסיכולוגיה התפתחותית, ועמיתת הוראה ועמיתת מחקר בחוג ללימודי אסיה באוניברסיטת חיפה.
ד"ר טאובה דיין עוסקת במחקר התפתחותי אינטרדיסציפלינרי בעל השלכות תיאורטיות ופרקטיות בדגש תוך תרבותי ובין תרבותי.

תחום עניין מרכזי של ד"ר טאובה דיין הוא מצבי חירום וטראומה המונית, לרבות אסונות טבע ומעשי ידי אדם, מפגעים סביבתיים ושינויי האקלים.

ד"ר טאובה דיין חוקרת את ההשפעות של אירועים אלו על מהלך החיים של צעירות וצעירים בין גיל הילדות לגיל הבגרות המוקדמת בגישה פנומנולוגית מעמיקה בהקשרים אקולוגיים שונים, כולל בישראל ובמספר חברות ביבשת אסיה.

ד"ר טאובה דיין היא חברה במרכז הידע והמחקר הלאומי למוכנות לחירום מאז הקמתו בישראל ובקונסורציום העוסק בילדות וילדים במצבי חירום.

גילאי הילדות המוקדמת מהווים מוקד עניין מרכזי נוסף בעשייתה המחקרית והמעשית של ד"ר טאובה דיין. היא בעלת ניסיון עשיר בעבודה עם ילדות וילדים בגיל הרך ומשפחותיהן.ם במרכז לגיל הרך, במכון להתפתחות הילד ובשירות הפסיכולוגי החינוכי. עבודתה כוללת גם שיתוף פעולה עם צוותים רב-מקצועיים והנחייתם. ד"ר טאובה דיין משמשת כרכזת תחום גילאי לידה עד שלוש וראש צוות מעונות היום לגיל הרך בשירות פסיכולוגי חינוכי.

ד"ר טאובה דיין משתתפת בפורומים מחקריים ומקצועיים שונים הכוללים א.נשי מקצוע, חוקרות.ים, עובדי.ות ציבור וקובעי.ות מדיניות, העוסקות ועוסקים בדאגה לרווחה הנפשית של צעירות וצעירים בהקשרי חיים שונים.

Taube-Dayan, S. Trauma is Not the Whole Story: Trajectories of Responses to Childhood Disasters intertwining with Life (TiL) following the Indian Ocean Tsunami, Child and Infant Development, under review

Taube-Dayan, S. Growing up in Fukushima Prefecture after the Nuclear Accident: Young People Give Voice to the Stories of Non-Evacuated Communities, in N. Novikova, J. Gerster & M. Gertrud Hartwig (Eds.), Disaster Justice in the Aftermath of 3.11, accepted for publication

Taube-Dayan, S. (2021). Adolescence Outside the Restricted Zone: A Narrative Study of Nuclear Disaster Response Trajectories intertwining with Life (TiL), Journal of Adolescent Research, 1-33. https://doi.org/ 10.1177/07435584211062145

 

Taube-Dayan, S. (2021). The Benefits of Life Stories to Trauma Research: Child Disaster Studies through Ecological-Developmental Lenses, Children & Society, 36(4), 564-578. https://doi.org/10.1111/chso.12514

סוגיות יישומיות בפסיכולוגיה התפתחותית

פסיכופתולוגיה בגיל הילדות ובגיל ההתבגרות א' וב'

פרקטיקום בפסיכולוגיה התפתחותית

Fields marked with an * are required

פגישת ייעוץ אישי חינם

אנחנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים ואחד מיועצי הלימודים שלנו ישמח לחזור אליכם

שדות המסומנים ב * הם שדות חובה

תפריט נגישות