תפריט נוסף
חזרה
פרופ' יורם מיתקי

מספר חדר:

418

 

דוא"ל:

yoramm@clb.ac.il

פרופ' יורם מיתקי שימש כדיקן הפקולטה למנהל עסקים במרכז האקדמי למשפט ועסקים. עד כניסתו לתפקידו כיהן כדיקן ביה"ס למנהל עסקים במרכז האקדמי ירושלים מכון לנדר והיה שותף להקמת הקמפוס החרדי במוסד. במשך למעלה מעשרים שנה היה מרצה בכיר במרכז האקדמי רופין, בו הקים את המחלקה למנהל עסקים ואת תכנית B.A למנהלים הראשונה מסוגה בארץ. עמד בראש המחלקה למנהל עסקים וכיהן כדיקן ביה"ס למדעי החברה והניהול.
היה פרופ' אורח באוניברסיטאות בארה"ב, שוודיה, אוסטרליה, סין ותאילנד. מוזמן להעברת סמינרים במוסדות לימוד ומחקר במדינות מתפתחות באירופה, אסיה ואפריקה. נושאי הוראה ומחקר: גישות ניהוליות מתקדמות, אסטרטגיה עסקית ומדינות משאבי אנוש, למידה ארגונית וניהול שינויים. בתחומים אלה מפרסם מאמרים בכתבי עת מדעיים ומקצועיים.
פרופ' מיתקי מעורב זה למעלה מעשרים שנה בייעוץ למפעלי תעשייה ולארגוני שירות בארץ ובחו"ל בעיקר בתחומים של ניהול שינויים, עיצוב אסטרטגיות כלל ארגוניות, אימוץ גישות ניהוליות מתקדמות וליווי תהליכי צמיחה ושיפור. כמו כן נוטל חלק פעיל בייזום ובהעברה של סדנאות והרצאות בפורומים ניהוליים בכירים בישראל ומחוצה לה הן בסקטור הפרטי והן בסקטור הציבורי. משמש כמנהל אקדמי בתכניות להכשרת מנהלים ויועצים ארגוניים. משתתף בוועדות מקצועיות ישראליות ובינ"ל ומכהן במועצות מנהלים של ארגונים עסקיים.

  1. Berger, R., Herstein, R. & Mitki. Y. (2013) Guanxi: The Evolutionary Process of Management in China, International Journal of Strategic Change Management, Vol. 5, No. 1, pp 30-40.
  1. Mitki, Y. & Herstien, R. (2012) El Al Soars from Crisis to Success: Top Management Lead Learning Process, Development and Learning in Organizations, Vol. 26, no.2, pp. 31-33.
  1. Mitki, Y. & Herstien, R. (2011) From Crisis to Success: Three Case Studies in Organizational Learning, The Learning Organization, Vol. 18, No.6, pp. 454-467.
  1. Hertien, R. & Mitki, Y. (2009) Lessons from Fattals Hotel Management Group: The Transition from a Branded to an Endorsement Corporate Identity,  Strategic Direction, Vol. 25, no. 2, pp. 6-8.
  1. Mitki, Y. & Herstien, R. (2009) El AL Improves Service Quality without Turbulence from Employees, Human Resource Management International Digest, Vol. 17, no.2, pp. 30-32.
  1. Herstein, R., Mitki, Y., & Jaffe, E.D. (2008) Corporate Image Reinforcement in an Era of Terrorism through Integrated Marketing Communication, Corporate Reputation Review, Vol.11, No.4, pp.360-370.
  1. Herstein, R. & Mitki, Y. (2008) Communicating a New Corporate Image during Privatization: The Case of El-Al Airlines, Corporate Communications, Vol. 4, pp. 380-393.
  1. Herstein, R. & Mitki, Y. (2008) How El Al Airlines Transformed its Service Strategy with Employee Participation, Strategy and Leadership, Vol. 36, no. 3, pp. 21-25.
  1. Herstein, R., Mitki, Y., & Jaffe, E.D. (2008) Promoting the Fight against Breast Cancer with IMC Strategy: The Case of the Israeli Cancer Association.International Journal of Pharmaceutical and Healthcare Marketing. Vol. 2, no. 1, pp. 63-75.
  1. Herstein, R. & Mitki, Y. (2008) From Branded to Endorsement Corporate Identity Strategy: The Case of Fattals Hotel Management, Tourism Review, Vol.63, no. 3, pp. 48-56.
  1. Mitki, Y., Shani A.B, & Stjernberg T. (2008) Leadership, Development and Learning Mechanisms: System's Transformation as a Balancing Act, Leadership and Organization Development,  Vol. 29, no. 1, pp.68-84.
  1. Mitki, Y., Herstien, R.  &  Jaffe, E. D. (2007)  Learning Mechanism for Designing Corporate Identity in the Banking Industry. International Journal of Bank marketing, Vol. 15, no. 7, pp. 452-468.
  1. Herstien, R., Mitki, Y. &  Jaffe, E. D. (2007)  From Blueprint to Implementation: Communicating Corporate Identity for the Hotel Industry. International Journal of Contemporary Hospitality Management, Vol. 19, no. 6, pp. 485-494.
  1. Mitki, Y. & Hersrein, R. (2007) Innovative Training in Designing Corporate Identity. Industrial and Commercial Training Journal, Vol. 39, no. 3, pp. 174-179.
  1. Shani, A.B. & Mitki, Y. (2000) Creating the Learning Organization: Beyond Mechanisms in R.T. Golembiewski (ed.), Handbook of Organizational Consultation, Ch. 117, pp. 911-919, New-York, NY: Marcel Daker Publication, 2nd edition.
  1. Mitki, Y., Shani A.B. & Stjernberg, T. (2000) A Typology of Change Programs: A Road Map to Change Programs and their Differences from a Global Perspective, in R.T. Golembiewski (ed.), Handbook of Organizational Consultation, Ch. 102, pp. 777-785, New-York, NY: Marcel Daker Publication, 2nd edition.
  1. Mitki, Y., Shani, A.B. & Me'eri, Z. (1997) Organizational Learning Mechanisms and Continuous Improvement: A Longitudinal Study, The Journal of Organizational Change Management, Vol.10, No. 5, pp. 426-446.
  1. Shani, A.B. & Mitki, Y. (1996) Reengineering, Total Quality Management and Sociotechnical Systems Approaches to Organizational Change: Towards an Eclectic Approach?, Journal of Quality Management, Vol. 1, No. 1, pp.131-145.
  1. Mitki, Y. (1996) Sociotechnical Characteristics, Efficiency and Satisfaction in the Production Department of the Kibbutz Industry, Megamot, Behavioral Sciences Quarterly, Vol. 36 No. 4, pp. 408-434 (In Hebrew).
  1. Mitki, Y. & Shani, A.B. (1995) Cultural Challenges in TQM Implementation: Some Learning From the Israeli Experience, Canadian Journal of Administrative Sciences, Vol. 12, No. 2, pp.161-170.
  1. Shani, A.B., Mitki, Y., Krishnan, R. & Grant, R. (1994) Roadblocks in Total Quality Management Implementation: A Cross Cultural Investigation, Total Quality Management Journal, Vol. 5., No. 6, pp.407-416.
  1. Mitki, Y. & Shani, A.B. Managing Sociotechnical System Redesign, New Capabilities and Learning Mechanisms, Submitted for publication in  Journal of Organizational Change Management.
  1. Mitki, Y., Herstein, R., & Jaffe, E.D. (2011) Repositioning a Destination brands at a time of crises:  Jerusalem, in Morgan, N., Pritchard, A. and Pride, R. (Eds.) Destination Brands, Managing Place Reputation, Ch. 24, pp.335-346, Elsevier.
  1. Mitki, Y. (2003) Development Processes, Learning and Competitiveness, in Shani A.B. and Docherty P. (Eds.), Learning by Design, Ch. 6, pp. 106-126, Blackwell Pub.
לרשימה המלאה צמצם

מבוא להתנהגות ארגונית

ניהול שינויים

גישות מתקדמות בניהול

אסטרטגיה עסקית ומדיניות במשאבי אנוש

 

Fields marked with an * are required

פגישת ייעוץ אישי חינם

אנחנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים ואחד מיועצי הלימודים שלנו ישמח לחזור אליכם

Y&A בניית אתרים | איפיון Pitangoux UI/UX