חזרה

ד"ר ענר טל
דוא"ל: anertal@gmail.com
ד"ר ענר טל
ד"ר ענר טל הוא מרצה בכיר במרכז האקדמי למשפט ועסקים, ראש התמחות שיווק, מייסד ומוביל המעבדה ההתנהגותית במרכז האקדמי. ד"ר טל בעל תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות, תואר שני בהצטיינות במנהל עסקים, ותואר שני בהצטיינות בפילוסופיה מאוניברסיטת תל-אביב, דוקטורט מאוניברסיטת Duke בהנחיית דן אריאלי ופוסט דוקטורט מאוניברסיטת Cornell. ד"ר טל מתמחה בכלכלה התנהגותית, בהתנהגות צרכנים, ובהתנהגות ופסיכולוגיית מזון. מחקריו נוגעים לאופן בו שיפוטים והתנהגות מושפעים על ידי הטיות. עבודתו הפרקטית מתמקדת בהשפעות של nudges על התנהגות.
- Tal, Aner, Yaniv Gvili, and Moti Amar (2017). “Can Political Cookies Leave a Bad Taste in One’s Mouth? Political Ideology Influences Taste,” European Journal of Marketing.
- Tal, Aner (2015). “Beware the Truthiness of Charts”, Harvard Business Review.
- Tal, Aner, and Brian Wansink (2015). An Apple a Day Brings More Apples Your Day: Healthy Samples Prime Healthier Shopping. In Psychology and Marketing.
- Musicus, Aviva, Aner Tal and Brian Wansink (2014), Eyes in the Aisles: Why is Cap’n Crunch Looking Down at My Child? Environment and Behavior.