תואר ראשון במנהל עסקים בשילוב לימודי תעודה
המרכז האקדמי למשפט ועסקים שם לו למטרה לחזק את הקשרים עם התעשייה ועם חברות מובילות בארץ ובעולם וזאת בכדי לחזק את הפן היישומי אשר נדרש כיום בענפים רבים.
- כנסים המהווים מפגשים בין העולם האקדמי לחברות אלו.
- הרצאות העשרה עם בכירים מענפים שונים.
- פרויקטי גמר (תואר ראשון ושני) בשיתוף עם חבורת מובילות.
- תעודות מקצועיות בשיתוף עם חברות מובילות.
- פרסום משרות אטרקטיביות עבור הסטודנטים והבוגרים שלנו.
התעודות המוצעות:
קורס יזמות בנדל"ן -בשיתוף עם חברת אזורים
הקורס מאפשר למידה יוצאת דופן על ענף הנדל"ן וסביבותיו , באמצעות שיתוף בידע של מומחים מתחום היזמות העסקית , ופיתוח הנדל"ן . נושאי ההרצאות יכסו מגוון רחב מתחומי הניהול , היזמות, הפיתוח העסקי, השיווק, המכירות, הקיימות, צרכי המגזרים , התכנון והסוגיות המשפטיות. כל זאת תוך בחינה ברמת המאקרו והמיקרו על המגמות והצרכים המשתנים של השוק הישראליהקורס מנגיש לסטודנטים את האפשרות ללמוד ממומחים , להסתמך על ניסיונם, לשתפם בפרוייקטי ותהליכי ענק במשק הישראלי, ולקבל השראה לפעילות עתידית שלהם בתחום. המרכז האקדמי למשפט ועסקים משתף פעולה עם חברה מובילה בתחומה- חברת אזורים בתכני הקורס, וכל זאת לצורך הנגשת ידע מקצועי נרחב שרק מעטים נחשפים אליו במלואו
קורס ניהול יזמות בענף הקימעונאות בשיתוף עםרמי לוי שיווק השיקמה
הקורונה גרמה לשינויים קיצוניים שיחוללו מהפכה בקמעונאות בכל דרך. הציפיות של הקונים מוגברות, מה שהופך את הניצחון (והשמירה) של אותם צרכנים למאתגרים יותר . קורס זה נועד להציג את האתגרים וההזדמנויות בזיהוי הזדמנויות קמעונאיות פוטנציאליות, והסיכונים והאתגרים של פתיחת מיזם קמעונאי. הקורס מנגיש לסטודנטים את האפשרות ללמוד ממומחים בתחום.המרכז האקדמי למשפט ועסקים משתף פעולה עם חברה מובילה בתחומה- רמי לוי שיווק השיקמה בתכני הקורס, וכל זאת לצורך הנגשת ידע מקצועי נרחב בתחום היזמות בקימעונאות.
קורס בשיתוף עם המיכללה לניו מדיה
בעשור האחרון פייסבוק ואינסטגרם הוכיחו עצמם כי מלבד היותן רשתות חברתיות פופולריות, הן גם משמשות כפלטפורמות מובילות לפרסום עסקים בכל העולם. משזיהו את פוטנציאל השיווק דרכן, בעלי עסקים מכל הסוגים – החל מבתי קפה שכונתיים ועד לתאגידי ענק, החלו מחזרים אחר מנהלי קמפיינים המכירים את המערכות על בוריהן.המרכז האקדמי למשפט ועסקים משתף פעולה עם חברה מובילה בתחומה- אשר מכישרה את הסטודנטים לנהל קמפיינים ממומנים בפייסבוק ואינסטגרם תוך יישום אסטרטגיית שיווק, פילוח קהלי יעד ייחודיים ולהבין כיצד לפעול כדי להגשים את המטרות העסקיות של הלקוח.
קורס בשיתוף עם איזמרגד תובנות שיווקיות
המשימה השיווקית החשובה ביותר היא יצירת יתרון תחרותי, שפירושו: הסיבה מדוע הלקוחות יעדיפו את המוצר או השירות של הארגון על פני מוצרים מתחרים או תחליפיים. מכאן נובע גם שתפקיד הפונקציה השיווקית הוא לזהות הזדמנויות ואיומים בשוק הרלוונטי, ולעקוב אחרי המתחרים ולנסות להקדים אותם בחידושים ובשיפור התועלות ללקוח.הקורס המעשי של המרכז האקדמי למשפט ועסקים בשיתוף עם חברת "איזמרגד" עוסק בגיבוש האסטרטגיה השיווקית על בסיס סוגי מידע שונים כמו סקרי צרכנים כמותניים ואיכותניים, קבוצות מיקוד, תצפיות על התנהגות צרכנים, ניתוח מגמות חברתיות וכלכליות בשוק, דוחות פיננסיים של חברות ציבוריות, הצהרות של מנהלים ודירקטורים של חברות רלוונטיות.
קורס ניהול יזמות בשיתוף עם MAX כרטיסי אשראי
חברות פינטק הן חברות המפתחות טכנולוגיות חדשניות (אלגוריתמים, אפליקציות ופיתוחים מתקדמים נוספים) שמטרתן לספק פתרונות פיננסיים – הן למתן ושיפור של שירותים פיננסיים (כמו רכישת ביטוח או קבלת הלוואה), והן עבור תפקודים שונים של המערכות הפיננסיות (כמו ניתוח נתונים בהיקפים גדולים או מניעת תרמיות והונאות).הסטודנטים ירכשו כלים ליצירה, ניהול והערכת חברות סטארט-אפ במגזר הפינטק. הקורס מועבר על ידי שילוב של חברי סגל במרכז האקדמי למישפט ועסקים , יזמי פינטק, מנהלי תאגידים, אנשי הון סיכון ויועצי פינטק. ככזה, הוא מספק הזדמנות ייחודית לצבור ניסיון בעולם האמיתי בעודו בסביבה אקדמית.
קורס קיימות ואחריות חברתית של המגזר העסקי- ESG
"אחריות תאגידית", "קיימות", "חדשנות חברתית", "ערך משותף"- כל אלו ועוד, הן הגדרות
לתחום שתכליתו זהה- התנהלות עסקית, חדשנית, הוגנת ואתית של חברה לטווח ארוך, הלוקחת
בחשבון את כלל מחזיקי העניין שלה וההשפעות ההדדיות בינה לבינם, ולא מסתפקת רק בהשאת
רווחים לבעלי המניות בטווח הקצר.זוהי גישה ניהולית המבוססת על שלושה עמודי תווך מרכזיים
– ESG- Environment, Social, Governance , בעזרתם חברה בוחנת ומנהלת את פעילותה והשפעתה על מחזיקי העניין שלה.
בקורס ייחודי המתקיים בחסות מקצועית של חברת BDO אחת מחברות הייעוץ המובילות
בארץ, נתוודע מקרוב אל התחום הצומח בניהול העסקים של חברות , ארגונים , המגזר שלישי
ועוד. נכיר מקרוב את המושגים המקצועיים, נשמע מומחים בתחומם שיביאו לנו את המידע
העדכני ביותר בתחום ואף נכיר מקרי בוחן עימם התמודדו גופים עסקיים במהלך פעילותם.