תקשורת
תפריט נוסף

ד"ר ענר טל, העומד בראש התכנית להתמחות בשיווק ומייסד המעבדה ההתנהגותית במרכז האקדמי למשפט ולעסקים, חוקר כיצד מניפולציות בחוויית האכילה משפיעות על הטעם, בלי לשנות דבר במזון, ומסביר בראיון לגלובס ומה הקשר בין תמונה של לימון לאוכל חמוץ, ולמה אנחנו פחות רעבים כשאנחנו רואים תמונות של אוכל

לחץ כאן לקריאת הכתבה

טעים או לא טעים, זאת לא השאלה: המניפולציות שמשנות את הטעם שלנו במזון

Fields marked with an * are required

פגישת ייעוץ אישי חינם

אנחנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים ואחד מיועצי הלימודים שלנו ישמח לחזור אליכם

שדות המסומנים ב * הם שדות חובה