תפריט נוסף

שיווק מהווה אחת מהפונקציות החשובות בהעצמת כושר השרידות של העסק, בגיבוש המדיניות האסטרטגית שלו, וביישומה המוצלח. סביבת העסקים הדינאמית והמשתנה מחייבת עיצוב ויישום של מדיניות שיווקית ארוכת טווח, תוך הבנת צורכי הלקוח, הכרת המתחרים, קביעת יעדים ועידוד הארגון לחדשנות מתמדת בפיתוח מוצריו ושירותיו.

נושאי הלימוד בחטיבת ההתמחות מעניקים לסטודנטים כלים לניתוח הסביבה העסקית של המתחרים והצרכנים ומלמדים כיצד למקסם את הפוטנציאל השיווקי תוך שימוש בערוצי הפצה יעילים, תמחור נכון ותכנון תמהיל השיווק באופן מיטבי. ההתמחות מכשירה את הלומדים לתפקידים בתחום השיווק, כדוגמת מנהלי שיווק, מנהלי תקשורת שיווקית, מנהלי מוצרים ומנהלי מותגים בחברות ובארגונים.

המסלול אף מכשיר לתפקידים מגוונים במשרדי פרסום ויחסי ציבור, בחברות ייעוץ ובמכוני מחקר.

ההתמחות מזכה ב-24 נ"ז מתוך 122 הנ"ז של התואר הראשון. קורסי ההתמחות מתפרשים על פני שנים ב' ו-ג'. פירוט הקורסים ראו בהמשך. מסיימי ההתמחות יקבלו תעודה מיוחדת, בנוסף לתעודת ה-B.A.

 

התמחות בשיווק דיגיטלי

מהרגע שבו החשיבה על קנייה מתעוררת אצלנו ועד הרגע שאנחנו הולכים לקנות ומשלמים בחנות או באתר, אנחנו עוברים מסע מחשבתי ופרסומי, מסע צרכני, שלרובו אנחנו בכלל לא מודעים. זאת הנקודה בה אנשי השיווק הדיגיטלי נכנסים לתמונה – בעזרת תוכן ממומן, אפשרויות טכנולוגיות מתקדמות, ויכולות חשיבה מחוץ לקופסא – אנשי שיווק דיגיטלי טובים מצליחים להשפיע על תהליך הקנייה וגורמים לנו לקנות את המוצר הספציפי שהם משווקים, ומעבר לכך, להאמין שכל הזמן הזה זאת הייתה בחירה שלנו.

בדיוק מתוך ראייה זו, הוקם מסלול התמחות בשיווק דיגיטלי לתלמידי התואר הראשון במנהל עסקים ב"מרכז האקדמי למשפט ולעסקים". במטרה לתת לכם את הכלים הטובים ביותר להבין את הזירה הדיגיטלית בה אנחנו חיים, המסלול החדש מחבר את ההתמקצעות המוכרת בעולם השיווק, ליכולות הפרסום של פייסבוק וגוגל. חוץ משילוב בין תואר אקדמי פרקטי להתמחות שהיא מקצוע לכל דבר, סטודנטים מצטיינים יוכלו להשתלב בתעשייה כבר במהלך התואר ואפילו להתמחות באחד ממשרדי הפרסום המובילים בארץ.

מסלול ההתמחות  בשיווק דיגיטלי הוא שיתוף פעולה עם המכללה לניו – מדיה, המורכב משני קורסים  המאפשרים לכם לצאת לשוק לא רק עם תואר ראשון במנהל עסקים, אלא גם עם תעודת הכשרה מקצועית של המכללה לניו – מדיה ושני בונוסים משמעותיים: הכנה למבחני ההסמכה של גוגל, ולאחריהם אפשרות לגשת למבחנים הבינלאומיים ולקבל תעודת הסמכה מטעם גוגל. חוץ מתעודת הסמכה וסטאז' במקום עבודה נחשק, כשתגיעו למעמד סיום התואר תזכו לסיוע שוטף במציאת עבודה ממחלקת ההכוון התעסוקתי של המכללה לניו – מדיה וממחלקת ההשמה של המרכז האקדמי למשפט ולעסקים המתגאה במעל 85% אחוזי השמה.

 

Fields marked with an * are required

פגישת ייעוץ אישי חינם

אנחנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים ואחד מיועצי הלימודים שלנו ישמח לחזור אליכם

בניית אתרים | חווית משתמש | פיתוח תוכנה