תחום השיווק הוא בעל חשיבות מרכזית לעסקים, החל משלבי התכנון האסטרטגי וגיבוש המוצר ועד להפצתו בשוק וניהול קשר בין העסק ללקוחותיו. סביבת העסקים המודרנית מחייבת עיצוב ויישום מדיניות שיווקית ברורה וארוכת טווח, אך גם גמישה ומשתנה בהתאם לסביבה הדינמית בה פועלים ארגונים.
שיווק מערב הבנת צרכי הלקוחות, חקר והבנת השוק והמתחרים, גיבוש מוצר ומדיניות שיווקית, גיבוש יעדים, ותגובה מתאימה לשינויים בשוק. התמחות השיווק תעסוק בהעמקת הידע בתחומים אלו, עם דגש על יישומים עדכניים ורלוונטיים לעולם העסקים המודרני.
נושאי הלימוד בהתמחות מעניקים לסטודנטים כלים לניתוח הסביבה העסקית של הארגון ומספקים ידע שיכול לסייע למקסם את הפוטנציאל השיווקי תוך גיבוש מוצר תואם שוק, תמחור נכון, הפצה יעילה ומתאימה, וניהול תקשורת שיווקית אפקטיבית.
ההתמחות מספקת ללומדים ידע רלוונטי לתפקידים בתחום השיווק, כדוגמת מנהלי שיווק, מנהלי תקשורת שיווקית, מנהלי מוצרים ומנהלי מותגים בחברות ובארגונים. הידע המוקנה במסלול רלוונטי גם לתפקידים מגוונים במשרדי פרסום ויחסי ציבור, בחברות ייעוץ ובמכוני מחקר.
דרישות קבלה:
ציון 80 ומעלה בקורס מבוא לשיווק
קורסים בהתמחות*:
קורסי התמחות : קורס חובה אחד + 4 קורסי בחירה + סמינר / פרויקט / נושאים נבחרים ( 24 נ"ז ) | |
סוגי קורסים | שמות קורסים |
קורסי חובה בהתמחות | תקשורת שיווקית משולבת (שנה ב') |
קורסי בחירה בהתמחות | שיווק דיגיטלי |
פיתוח מוצרים ושירותים | |
התנהגות צרכנים וכלכלה התנהגותי | |
ניהול קהילות | |
שיווק בינלאומי | |
מודיעין עסקי | |
קורסי סיכום (שנה ג)
| נושאים נבחרים בשיווק |
סמינר בשיווק | |
פרויקט בשיווק |
* רשימת הקורסים נתונה לשינויים
**ההתמחות לא תצוין בתעודת התואר