התמחות בשיווק דיגיטלי
מהרגע שבו החשיבה על קנייה מתעוררת אצלנו ועד הרגע שאנחנו הולכים לקנות ומשלמים בחנות או באתר, אנחנו עוברים מסע מחשבתי ופרסומי, מסע צרכני, שלרובו אנחנו בכלל לא מודעים. זאת הנקודה בה אנשי השיווק הדיגיטלי נכנסים לתמונה – בעזרת תוכן ממומן, אפשרויות טכנולוגיות מתקדמות, ויכולות חשיבה מחוץ לקופסא – אנשי שיווק דיגיטלי טובים מצליחים להשפיע על תהליך הקנייה וגורמים לנו לקנות את המוצר הספציפי שהם משווקים, ומעבר לכך, להאמין שכל הזמן הזה זאת הייתה בחירה שלנו.
בדיוק מתוך ראייה זו, הוקם מסלול התמחות בשיווק דיגיטלי לתלמידי התואר הראשון במנהל עסקים ב"מרכז האקדמי למשפט ולעסקים". במטרה לתת לכם את הכלים הטובים ביותר להבין את הזירה הדיגיטלית בה אנחנו חיים, המסלול החדש מחבר את ההתמקצעות המוכרת בעולם השיווק, ליכולות הפרסום של פייסבוק וגוגל. חוץ משילוב בין תואר אקדמי פרקטי להתמחות שהיא מקצוע לכל דבר, סטודנטים מצטיינים יוכלו להשתלב בתעשייה כבר במהלך התואר ואפילו להתמחות באחד ממשרדי הפרסום המובילים בארץ.
מסלול ההתמחות בשיווק דיגיטלי הוא שיתוף פעולה עם המכללה לניו – מדיה, המורכב משני קורסים המאפשרים לכם לצאת לשוק לא רק עם תואר ראשון במנהל עסקים, אלא גם עם תעודת הכשרה מקצועית של המכללה לניו – מדיה ושני בונוסים משמעותיים: הכנה למבחני ההסמכה של גוגל, ולאחריהם אפשרות לגשת למבחנים הבינלאומיים ולקבל תעודת הסמכה מטעם גוגל. חוץ מתעודת הסמכה וסטאז' במקום עבודה נחשק, כשתגיעו למעמד סיום התואר תזכו לסיוע שוטף במציאת עבודה ממחלקת ההכוון התעסוקתי של המכללה לניו – מדיה וממחלקת ההשמה של המרכז האקדמי למשפט ולעסקים המתגאה במעל 85% אחוזי השמה.
*ההתמחות לא תצוין בתעודת התואר